|

G-1a
G-1b
G-13
G-1f
G-1e
G-1d
G-1a " słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni ",
G-1b " słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie
jezdni ",
G-1c " słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni
",
G-1d " słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie
jezdni ",
G-1e " słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie
jezdni ",
G-1f " słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni
" informują o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego.
|
 A-9
|
 A-10
|
|
Słupek z trzema kreskami jest umieszczany pod znakiem A-9 lub A-10,
|
|
słupek z dwiema kreskami - na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu,
|
|
a słupek z jedną kreską - na 1/3 tej odległości.
|
Jeżeli ze względu na warunki lokalne znaki ostrzegawcze A-9 lub A-10
umieszczono bliżej niż w odległości wynikającej z ogólnych zasad ich
rozmieszczania ( odległość znaku ostrzegawczego od miejsca niebezpiecznego wynosi od 150 m do 300 m na drogach, na których dopuszczalna prędkość pojazdów przekracza 60 km/h, a do 100 m - na pozostałych drogach ) to pod znakiem ostrzegawczym umieszcza się słupek z dwiema kreskami, a słupek
z jedną kreską na 1/2 odległości znaku ostrzegawczego.
Jeżeli znak ostrzegawczy umieszczono w bezpośredniej bliskości przejazdu, to stosuje się tylko słupek z jedną kreską umieszczony pod znakiem ostrzegawczym.
|

G-2
|
Znak G-2 " sieć pod napięciem "
oznacza, że nad przejazdem kolejowym zawieszona jest sieć trakcyjna pod napięciem.
|

G-3 |

G-4 |
Znaki:
G-3 " krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym ",
G-4 " krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym "
wyznaczają miejsce zatrzymania się w związku z ruchem pociągu lub
innego pojazdu szynowego na przejeździe kolejowym bez zapór lub bez
półzapór;
|
|